27 Nisan 2012 Cuma

Bahar Geldi,Çiçekler açtı


           Nihayet bahar geldi balkonlar bahçeler şenlendi,güneş sımsıcak yüzünü gösterdi.Biz yani eşim ve ben tam bir çiçek ve bahçe delisiyiz.Bakırköy'deki evimize geçen yaz sonu taşındık,yerleşme telaşı okulların açılması filan derken terasa bir şey yapamadık.Havaların ısınması ile harekete geçtik,öncelikle bahçe havası versin diye arkadaşım Gamze'nin tavsiyesi  çim halı kaplattık.Çok düşündüm kullanışlı olur mu,temizliği nasıl olur diye ama harika bir şey, benim gibi tereddütleri olan varsa hiç düşünmeden yaptırsın.Elektrik süpürgesi ile çok güzel temizleniyor,isterseniz yıkayabilirsiniz,yağmurda ıslandığı zaman güneş açar açmaz hemen kuruyor,kısacası şehrin ortasında yapay da olsa bahçe havası veriyor
   
           Tepedeki ışıklar ıkea dan yılbaşı süsleri, biz tavan aydınlatması olarak kullandık.

          Barbekümüz koçtaştan.Gazlı, piknik tüpü ile çalışıyor,balkonlar için ideal daha küçük boyları da var,üç dakikada etlerinizi pişirmeye hazır, dumanı  yok, isi yok.

           Burası da güneşlenme tarafımız,çamların arkasında büyük saksılarda domates,biber,nane ve soğan fideleri var.                                                                             
           İşte bu kadar belki size de fikir verir, minik de olsa balkonunuzu bahçeye dönüştürebilirsiniz.

19 yorum:

  1. Ne harika bir teras bu böyle, hele sardunyalara bayıldım, şimdi tam zamanı sardunyaların...
    Biz de biran önce balkonu elden geçirsek iyi olacak...

    YanıtlaSil
  2. Ay ozendimş Ne guzel caylar icilir orada. Hali da yakismis gercekten.
    İnsallah yazin guzel vakit gecirirsinzi orada..
    İyi gunler..

    YanıtlaSil
  3. Canım terasın harika olmuş..Güzel günlerde,keyifle tadını çıkartın inşallah..Selamlar,sevgiler..Arzuhan

    YanıtlaSil
  4. cok keyifli bir balkon. ne sicak sohbetler edilir dostlarla o guzelim balkonda.
    birde nacizane bir fikir. Limon agaci balkonlarda cok rahat yetistirebilceginiz bir tur. hemde gozleri senlendiriyor:))
    orasi bakirkoy camlik mi? evinizde huzurla, mutlulukla iyi gunlerde oturun...

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir balkon iyi günlerde kullanın.Sardunyalara bayıldım.Banada beklerim sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. nazmiyeciğim çok güzel görünüyor terasın,elbet bir gün terasta bir kahve içeriz inş.güle güle otur canım...

    YanıtlaSil
  7. üstteki yorum benim canım f.TAŞKIN...

    YanıtlaSil
  8. filiz cigim en kisa zamanda bekliyorum.cok daha guzelleri sizin olur insaallah,bilirim sende cok seversin balkon muhabbetlerini.hoscakal.

    YanıtlaSil
  9. canım cok guzel acmıs cıceklerın bayıldım dogrusu balkonun goruntusune

    YanıtlaSil
  10. Bu balkona bayıldım bu arada nacizane blogum da size ödülüm var hoşçakalın.

    YanıtlaSil
  11. Nazmiye abljım ne güzel çıkmışsın maşallah sana. terasda çok güzel nasıl iç açıcı...

    YanıtlaSil
  12. balkona owwww yowwww demek istiyorum,ne güzel bir balkon,bayıldım,güzel günler geçirin,sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel ve çok keyifli bir balkonunuz var.Sardunyalarınız da oldukça neşeliler.Yaptığınız güzel yemeklerle bu balkonun keyfini sevdiklerinizle yaşayın...

    YanıtlaSil
  14. balkonunuz muhtesem gule gule oturun bende yenı yemek ogrenıyorum ve sızden tarıflerı alıp uyguluyorum yenı evlendım gercektn tarıflerınız mukemmel

    YanıtlaSil
  15. enfes bir teras keyfi olmuş......ağaçlarla iç içe olmak ayrı güzel olsa gerek....sefanız olsun...

    YanıtlaSil
  16. Nazmiye hanım balkonunuz çok güzel olmuş güle güle oturun.Bende balkonuma çim hali ve mobilya istiyorum da acaba dar mi olur diye endişeleniyorum.sizin balkonunuzun eni kaç metre,masanızın çapı ne kadar.birşey daha sormak istiyorum çim hali dan memnun musunuz temizliği kolay oluyor mu.şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  17. Nazmiye hanım balkonunuz çok güzel olmuş güle güle oturun.Bende balkonuma çim hali ve mobilya istiyorum da acaba dar mi olur diye endişeleniyorum.sizin balkonunuzun eni kaç metre,masanızın çapı ne kadar.birşey daha sormak istiyorum çim hali dan memnun musunuz temizliği kolay oluyor mu.şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  18. Nazmiye hanım balkonunuz çok güzel olmuş güle güle oturun.Bende balkonuma çim hali ve mobilya istiyorum da acaba dar mi olur diye endişeleniyorum.sizin balkonunuzun eni kaç metre,masanızın çapı ne kadar.birşey daha sormak istiyorum çim hali dan memnun musunuz temizliği kolay oluyor mu.şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  19. nazmiye hanım merhaba,
    çim halıyı nereden aldınız ?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Fikirleriniz benim için çok önemli.