18 Şubat 2011 Cuma

Eminönü Çıkartması

        Bugün erkenden yollara düştük,nereye mi Eminönü;epeydir arkadaşlarla gitmek istiyorduk,bugün yarın derken fırsat bulamamıştık,ama şimdi anladım ki fırsatları biz yaratıyormuşuz.Gezdik,alışveriş yaptık,girmedik dükkan bırakmadık yine de doyamadık en kısa zamanda tekrar gidilecek.Fazla uzatmadan sizleri de şöyle bir gezdireyim.



        Üç bayan bir araya gelir de tabak çanak olan bölüme girilmez mi?Girilir tabiki de ama kaç saatte çıkılır onu söylemek zor.



          Yemek takımları muhteşemdi, fiyatlar mağaza fiyatlarının nerdeyse yarısı.
Bu leopar desenli çaydanlık bittiğimiz noktadaydı(aldık tabiii!)

Bittik dedim ya, tost ve çay ilaç gibi geldi,alt resimdeki boğaz ve galata manzarası ile birlikte, 4 tl.


         Biz bugün çok eğlendik,eğer İstanbul'da yaşıyorsanız sizlere de tavsiye ederim,en kısa zamanda.
        Umarım sıkmamışımdır sizi..

14 yorum:

  1. Süper bir çıkartma olmuş, ayaklarınıza sağlık. Geçen haftada ben gitmiştim ama tek başıma,alışveriş belliydi aldım ve eve döndüm, canım oğlum uyanmadan hemen geleyim dedim :)) Ama kafa dengi arkadaşlarla olunca eminim vaktin nasıl geçtiğini anlamamışsınızdır....İnsan oraya gidince bir gününü verebilir...

    YanıtlaSil
  2. Gitmeyeli çok olmuş... Bu yazı ve fotoğraflar iyi geldi. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. sıkılmak ta ne demek...İstanbul 'da otururken hafta sonları bayılırdım eminönüne gitmeye..gerekli gereksiz bir sürü şey alıp dönerdim eve...teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. Sıkılmak ne demek, ben doyamadım bile.2 hafta önce bende oralardaydım, bilseydim fırsat beklediğinizi arardım beraber giderdik :)

    YanıtlaSil
  5. uzun zaman oldu bende doya doya dolaşamadım .Malum üç yaşında bir hanımefendiyle rahat rahat dolaşılmıyor:)

    YanıtlaSil
  6. Sıkmak ne kelime bayıldım resimlere muhteşem böyle postları çok seviyorum ayağınıza sağlık sefanız olsun

    YanıtlaSil
  7. istanbulu özlediğimi anladım resimlere bakınca.yaz gelsede gitseemmm.sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Orda yaşamıyorum ama yaşamayı çok isterdim.Ne güzel gezdirdin böyle bizi.emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
  9. Ben de seviyorum Eminönü'nü ..Kalabalık , yapışkan han satıcıları falan filan ama ordan balat'a yürümek sonunda favorim ..

    YanıtlaSil
  10. bende en son geçen sene gitmiştim en kısa zamanda yinelemek lazım :D

    YanıtlaSil
  11. ben porselen servislerin olduğu mağazayı öğrenmek istiyorum.eminönünün neresinde olduğunu hatırlıyormusunuz acaba.

    YanıtlaSil
  12. keşke hatırlasaydım,ama öyle çok gezdik ki o gün hatırlamam mümkün değil.üzgünüm.

    YanıtlaSil
  13. porselen takımlar nerede bilen varmı acaba adını

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Fikirleriniz benim için çok önemli.