20 Şubat 2011 Pazar

Kolay Cheesecake

        
         Bu aralar tam bir cheesecake sever olduk.Bu tarifi sofra dergisinde gördüm,hemen not ettim üst meyveli kısmını biraz değiştirerek yaptım, çok kolay pişmeyen bir tarif.

       Malzemeler:
        Taban için

  • 1,5 paket burçak bisküvi
  • 2 yemek aşığı erimiş tereyağ
  • bir avuç ceviz veya badem
       Ara kreması için:
  • 1 paket krem şanti
  • 1 su bardağı süt
  • 1 küçük kutu labne peyniri
  • 2 paket limonlu jöle
  • 1 su bardağı kaynar su
  • 1 su bardağı soğuk su
        Üst malzemesi:
  •  istediğiniz bir dondurulmuş meyve(frambuaz,vişne,böğürtlen)ben böğürtlen kullanım.
  • 1 paket vişne jölesi
  • 1 su bardağı kaynar su
        Yapılışı:
  • bisküvi,erimiş tereyağ ve badem robotta kıyılır.
  • 24 cm lik kelepçeli kalıba sıkıştırarak basılır.
  • 1 su bardağı sütle hazırlanan krem şantiye labne eklenir çırpılır.
  • 1 su bardağı kaynar suyun içine 2 poşet limonlu jöle eritilir,1 su bardağı da soğuk su konur.
  • hazırlanan şanti,labne karışımına eritilen limonlu jöleler eklenir birlikte çırpılır,bisküvinin üstüne dökülür.buzdolabında sertleşmesi için en az 2-3 saat bekletilir.
  • dondurulmuş meyveler robotta çok ezmeden kıyılır,vişne jölesi 1 bardak kaynar su ile hazırlanır,meyvelerle karıştırılır.Sertleşen cheesecakekin üstüne dökülür bir kaç saat dinlendirip servis yapılır.


  Orta kremalı kısmına limon kabuğu rendesi ve yarım limon suyunu da eklersek aromasının daha güzel olacağını düşünüyorum.Bu halini de ev halkı çok beğendi özellikle klasik tatlılardan vazgeçmeyen eşimden on üzerinden dokuz puan aldı.En kısa zamanda deneyin beğeneceğinizden eminim.

44 yorum:

  1. bende beğeneceğime eminim çünkü görüntüsünden belli ne kadar güzel olduğu ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. baktıkca canım çekti.görüntü o kadar güzelki arkadaşım.ellerine sağlık.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. harika bir şey bu.pişen cheesecake'i pek sevemedim ama bu değişik ellerine sağlık en kısa zamanda denemeliyim.sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Resimler harika cheesecake'in kendiside öyle ! Bayildim vallah insanin cani çekiyor. Ama anlamadigim nokta, "çok kolay pismeyen bir tarif" yazmissin, ama okudugum kadariyla pisirme asamasi yok? benmi yanlis anladim acaba? Ellerine saglik Nazmiye ablam

    YanıtlaSil
  5. hımmm nefis görünüyor, genelde pişenlerden yaparım çok az denemişimdir bu türünü ama güzel olur... ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  6. ben çok severim ama ev halkı yemiyor maalesef.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  7. Her ne kadar pişirilen cheesecake'i çok sevsem de bunun da görüntüsüne dayanamadım. Harika görünüyor Naz'cığım. Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  8. kolay zor farketmez ben hastasıyım hastası ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  9. canım arkadaşım dünki güzek mesajın için çok teşekkür ederim.ALLAH isteyen herkese bu duyguyu yaşatır inşallah.

    YanıtlaSil
  10. Nefis, nefis, nefis. Ellerine sağlık canım süper olmuş hepsini alıyorum.

    YanıtlaSil
  11. nazmiyecim ellerine saglik canim benim cake`in enfess gröünüyor.. birde cok pratik! harika :)) afiyet sekerler olsun..kocaman öpyüorum

    YanıtlaSil
  12. görüntü harika ellerine sağlık.eminönü resimlernede bayıldım bu tür paylaşımların devamını bekliyorum sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  13. nazımmm,çok beğendim çoooook:))))))

    YanıtlaSil
  14. bende not ettim tarifi
    denenecekler arasına girdi bile

    eline sağlık olsun

    YanıtlaSil
  15. süper bir görüntü ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
  16. merhaba, tarifiniz çok güzel denemek istiyorum ama anlamadığım birşey var kremşantiyi hazırladım içersine labneyi ekledim çırptım, limonlu jöleyide hazırlayıp kremşanti ile mi karıştırıyorum...

    YanıtlaSil
  17. adsız izleyicim sonunuzda haklısınız tarifin o bölümünde boşluk olmuş.şimdi düzelttim.Krem şanti,labne karışımına hazırladığınız limonlu jöleleri karıştırıyorsunuz.şimdiden afiyet olsun tadına bakınca da yorum yazarsanız sevinirim.hoşçakalın.

    YanıtlaSil
  18. selam tarifiniz çok güzel görünüyor.ben markette jöle bulamadım,dr.oetker jel aldım.sizce olur mu?siz ne kullandınız acaba?şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  19. sanırım jöle olması lazım,jel nasıl birşey anlayamadım.jelin üstünde yapılışını jöle gibi tarif ediyorsa aynı olabilir.umarım yardımcı olabilmişimdir.

    YanıtlaSil
  20. offf szi seviyorum yaaa bunlar ne kadar güzel tarifler 3 tarifinizi de denedim 3 ü de muhteşem olduuu bayram için de yine sizden tarif seçtimm eşim bayılıyor bu tariflere :) ayrıca 23 yaşında ve bu kdar çeşit yapan bi gelin olduğum içinde kayınvalidem bayılıyor :D

    YanıtlaSil
  21. sevgili adını yazmayan okurum.tarifleri beğenmene sevindim.kendim denemediğim ayrıca beğenmediğim hiç bir tarifi burada yayınlamıyorum içiniz rahat olarak diğer tariflerimide deneyebilirsin.yeni yorumlarını bekliyorum,ismini de yazarsan sevinirim.iyi bayramlar dilerim.

    YanıtlaSil
  22. jellede yaptık çook güzel oldu.teşekkürler tarif içiin

    YanıtlaSil
  23. ÖNCELİKLE BİR TARİFİ OKUDUKTAN SONRA MUTLAKA YORUMLARA BAKARIM ACABA DİKKAT ETMEM GEREKEN NOKTALAR VAR MI, TAVSİYELER VAR MI DİYE FAKAT HEP AYNI GEREKSİZ,SAÇMA YORUMLARLA BOŞUNA YER İŞGAL EDİYORLAR.
    TARİFİNİZİ YAPTIM, FİKRİM LİMON JÖLESİ TEK PAKET OLSA YETERLİ, VİŞNE JÖLESİ DE YARIM PAKET KULLANILSA YETERLİ OLUR.BEN DR. OETKER JEL KULLANDIM. BU HALİYLE DE ÇOK GÜZEL OLDU, PİŞMEMESİ AYRICA PRATİK YAPIYOR BU TARİFİ . KELEPÇELİ KALIBI ISLATIP KULLANDIM KOLAY ÇIKTI.
    BU ARADA TEREYAĞI MİKTARINI BİRDAHAKİ SEFERE İKİ KATINA ÇIKARACAĞIM ÇÜNKÜ BİSKÜVİ TABAN ÇOK DAĞILDI.SEVGİLER..

    YanıtlaSil
  24. adsiz yorum yazan okurum,elestirilerinizi dikkate alacagim.tesekkurler

    YanıtlaSil
  25. merhaba sizi yeni keşfettim, tarifleriniz denenmiş olduğu için akılda soru işareti kalmadan yapılabiliyor.ancak bu tarifteki küçük paket labneyi anlamadım hani bu kutu içinde 8'li satılanmı yoksa 250 gr olanmı...

    YanıtlaSil
  26. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  27. bir haftadır takipteyim sizi nazmiye hanım.. ben26 yaşındayım ve pek bilmem bu işleri hiç denemedim ama bu cumartesi misafirlerim gelicek akşam oturmasına, bunu yapmak istiyorum ve çalışan biriyim. perşembeden yapsam bozulurmu acaba yani ilk yapıcaam için riske atmak istemiyorum beceremezsem alternatif bişeyler yapıcam da:)))

    YanıtlaSil
  28. Sevgili adsız okurum,bu tatlıyı bir gun onceden yaparsanız iyi olur,perşembeden yaparsanız biraz erken olur çok bekler tadı bozulabilir.becereceğinize eminim çok kolay pişmiyor ayrıca.şimdiden kolay gelsin,yaparsanız yorumlarınızı bekliyorum.hoşçakalın.

    YanıtlaSil
  29. çok güzel olduuuu harika oldu çok teşekür ederim.. ben risk almamak için iki tane yaptım birini akşam yaptım ve herkes çok beğendi çok sağolun... bu arada ismimi yazmayı unutmuşum fethiye:)))

    YanıtlaSil
  30. Çok sevindim beğendiğine,ayrıca tanıştığıma da memnun oldum Fethiye.her zaman beklerim kendine iyi bak :)

    YanıtlaSil
  31. İyi akşamlar Nazmiye Hanım;
    Tariflerinize bayıldım. En kısa zamanda deneyeceğim. Sizi kesinlikle takibe alıyorum.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  32. merhaba ben denedim tadı çok güzel oldu ancak kesinlikle bir gece beklemesi lazım yoksa görüntü diye bişey yok :((

    YanıtlaSil
  33. Tarifinizi denedim gerçekten çok güzel oldu teşekkürler.

    YanıtlaSil
  34. Şu an bu bu tarifi hazırlıyorum yarın yemek icin hazir olur yarina tam bilgi vericem tadiyla alakalı ;)

    YanıtlaSil
  35. Bu tarifi çikolatalı yapmak istersek ne kullanmam lazim bilgilerinizi Paylaşirsaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  36. Merhaba narin,çikolatalı hiç düşünmemiştim ama krem şantiyi kakaolu kullanırsak ayrıca da biraz daha kakao eklersek olur sanırım.denerseniz lütfen beni haberdar edin güzel bir şey çıkar gibi geliyor .sevgiler;))

    YanıtlaSil
  37. bunu direk dolabami atıyoruz pişirme falan olmuyomu orasını anlamadm ben :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet direk dolaba atıyoruz,pişmiyor.hoşçakalın;)

      Sil
  38. Ayy yarin yapacam insh mahcup olmam misafirlerime

    YanıtlaSil
  39. tarifinizi yapmak istiyorum krem şanti 2 poşet mi yoksa 1 poşet mi olacak? cmt günü gelecek misafirlerime yapmak istiyorum. bilgilendirriseniz çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Biraz geç oldu kusura bakmayın,1 poşet olacak yani paketin içinden bir tanesi;))

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Fikirleriniz benim için çok önemli.