28 Temmuz 2013 Pazar

Sabiha'nın iftar daveti


Arkadaşım öyle bir masa hazırlamıştı ki tek kelimeyle muhteşemdi,tabi şeker kızı Banu'nun emeklerini unutmamak lazım.
Menüde neler mi vardı?
(Resimlemeyi unuttuğum)
Domates çorbası
Hasan paşa köftesi
İftarlık tabağı.
Salatalık kayıklarında yoğurtlu havuç salatası(Banu'nun marifeti)
Fırında zeytinyağlı biber dolması
Fava
Tatlı olarak kaymaklı taş kadayıf
Gecenin süprizi yine Banu'dan geldi,farklı sunumuyla meyve pastası.Ellerinize sağlık canlarım daha nice iftarları birlikte,sağlıkla ,mutlulukla yapalım İnşaAllah.

5 yorum:

  1. mımmmm hepsi süperrr..afiyet olsun.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Kayıklara bayıldım hemen ben de yapmalıyım Nazmiye Teyze annem şaşırsın :)

    YanıtlaSil
  3. bencede yap tatlım,çok güzel olmuştu.ayrıca anneler şaşırtılmayı da çok severler.

    YanıtlaSil
  4. Çok nefis görünüyor herşey ama ben yelkenlilere bayıldım.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. tek kelimeyle harika bir masa banu gelecek vaat ediyor.birde taş kadayıf tarifini rica etsem malum niyetliyken hep farklı şeyler yapmak istiyor insan.sevgilerimle özlem....

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Fikirleriniz benim için çok önemli.