2 Ocak 2013 Çarşamba

Zeytinyağlı Kereviz


           Daha öncede vermiştim zeytinyağlı kereviz tarifini tık tık,bu aralar biraz daha farklı pişiriyorum yiyenlerin çok hoşuna gitti isterseniz bir de böyle deneyin.
 
           Malzemeler:

  • 2 orta boy kereviz ve yaprakları
  • 2 büyük havuç
  • 1 orta boy kuru soğan yada bir kase arpacık soğan
  • 3 servis kaşığı sızma zeytinyağ
  • 1 portakal,2 mandalina,yarım limon suyu
  • tuz
  • 1 tatlı kaşığı toz şeker
        üstü için:
  • 1 kutu konserve mısır
  • yarım demet dereotu
       Yapılışı:
  • soğanlar doğranır zeytinyağında şöyle bir çevrilir(rengi değişmeyecek)
  • havuçlar ve kereviz küçük küpler halinde doğranır
  • varsa kereviz yaprakları da doğranır
  • hepsi birlikte soğanlarla karıştırılır,tuzu şekeri eklenir
  • portakal,limon ve mandalina suyu ilave edilir
  • ister açık tencerede yumuşayıncaya kadar,istenirse düdüklü tencerede pimi çıktıktan sonra 2 dakika pişirilir kapağı açılmadan dinlendirilir(ben düdüklü de pişirdim)
  • ılıklaşınca servis tabağına alınıp üstüne mısır ve ince kıyılmış dereotu serpilir.
   NOT: Yemeklerin yanına veya çay sofralarına lezzet katacak harika bir zeytinyağlı,deneyin beğeneceğinize eminim.

     

4 yorum:

  1. This paragraph will help the internet visitors for building up new website or even a weblog from start to end.
    Also visit my web site - ares gratis

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık çok sağlıklı inşaallah şifalı
    bir salata sevgiler

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık nefis gözüküyo....

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Fikirleriniz benim için çok önemli.