27 Ağustos 2010 Cuma

Çikolatalı Mousse

    Malzemeler:

    1 paket kakaolu bisküvi
    1 paket kakaolu puding
    1 paket bitter puding
    2,5 kupa süt
    1 paket dr.oetker mousse
    2,5 çay bardağı süt

   Yapılışı:

   Orta boy borcam veya tek kişilik kupların tabanına bisküviler dizilir.Pudingler 2,5 kupa süt ile pişirilir,bisküvilerin üzerine dökülür,soğuması beklenir. 2,5 çay bardağı süt ile hazırlanan mousse bekletilmeden pudingin üstüne dökülür.Buzdolabında 2-3 saat dinlendirdikten sonra servis yapılır.

3 yorum:

  1. Nazmiye teyze, bahçeşehire geldiğim zaman yemiştim yaptığınız mousse u gerçekten çok güzeldi elinize sağlık tekrardan, bende anneme yaptırdım tarifi o da güzel oldu, bir günde kendim yapmayı deneyeceğim umarım yapabilirim sizin gibi, tarif için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Afiyet olsun Aytaç,
    Beğenmenize sevindim.Bundan sonra da kolay ve lezzetli tarifler geliyor.Takip etmeye devam edin,yorumlarını bekliyorum.

    YanıtlaSil
  3. sanirim cikolatali mousse derken mousse au chocolat'i kast etmiyorsunuz.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Fikirleriniz benim için çok önemli.