18 Kasım 2011 Cuma

Mevlüt tatlıları

            Bu gün bir yakınımızın hac mevlütü vardı,Allah kabul etsin.Ama ne ikramlar ne ikramlar hangisine bakacağımızı şaşırdık.Sadece tatlıların resmini çekebildim,inanın  izlemekle yetindim,hiç birinin tadına bakmadım malum yine diyetteyim malesef,ama bu sefer çok kararlıyım. iyi gidiyor detayları daha sonra paylaşacağım   karatay diyeti buradan içeriğine bakabilirsiniz.Ayrıca haftada üç gün platese gidiyorum ondan da çok memnunum,bayağı bir sıkılaşma oldu cm leri yazsam çok şaşırırsınız.Bundan sonraki paylaşımım diyetim ve plates olacak.
          Evet tatlılar bu kadarcıktı, siz tuzluları tahmin edin artık, ne kadar güzel olduklarını.İkramların içinde   yayınlamak istediğim nevzinede vardı.En kısa zamanda güvenilir ölçülerle tarif gelecek.
          Resimden sayabildiklerim, tahinli kuru baklava( tarif burada),cevizli un helvası,kayısı tatlısı içinde kaymak ve cevizle,acıbadem kurabiye,       
           Nevzine, Kayseri'nin meşhur tatlısı.


   
           Et, pilav ve etli yaprak sarması Kayseri usulu minik minik.
        Bunlar da çok zevkli seçilmiş hac hediyeleri.

14 yorum:

  1. oraları görenleri görmek bile ne büyük bir haz

    Allah bizlerede nasip etsin.
    Amin...

    YanıtlaSil
  2. Allah kabul eylesin.. bizlerede nasip olur inşallah.. tatlılar insanı baştan çıkarır..
    sevgilerimle...
    yemekbirask

    YanıtlaSil
  3. Nevzine...bayılırım,annem çok güzel yapar aslında ama nedense yapmaz oldu,
    maşallah sofra ne kadar bereketli,rabbim kabul buyursun.
    kayısı tatlısını ve tam yanındaki sanırım kurabiye,çok merak ettim.

    bekliyorum tarifleri,
    güzel bir hafta sonu diliyorum,

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. ne mutlu gidenlere ...artık hacılar dönütyor demek
    gerçekten ikramlıklar süper yapanların ellerine sağlık
    hediyelerini güle güle kullan canım
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. allah haclarını kabul etsin inşallh.

    bu kadar tatlı ye ye bitmez:)yapanların ellerine sağlık yiyenlere afiyet olsun...

    YanıtlaSil
  6. allah kabul etsin..
    BİR DUT MASALI- nUnU

    gezinirken yolum sayfanıza düştü :)
    sanırım ilk kez geliyorum !

    diyet yolculuğunda başarılar dilerim.
    kararlılık harkulade bir duygudur..

    sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. anım sen bu tatlılara bakarak geçirdiysen mevlütü helal olsun sana:))bravo!Dayanılacak gibi değil çünkü...Limon çiçekleri..

    YanıtlaSil
  8. vaaavv harıka canım harıka...

    YanıtlaSil
  9. Allah hacilarini kabul eylesin. SAhane bir sofra olmus gerçekten. hepsi birbirinden guzel.

    YanıtlaSil
  10. Oy Oy gözüm bayram etti. Rabbim tüm hacc ziyaretlerini kabul etsin bize de nasip etsin inşallah.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. nazmiyec,diyete dayanmak çok zor olmuştur bence.çok güzel hazırlanılmış...Allah kabul etsin canım,bizede nasip eder inşallah...Nevzineyede bayılırım.Geldiğimden beri kaç kere yaptım kimbilir.şimdiden ellerine sağlık canımcım...

    YanıtlaSil
  12. Keske bu kadar cesit yapacaginiza bir fakiri sevindirseydiniz....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka o işi de yapmışlardır,çok hayırsever insanlar kendileri:))

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Fikirleriniz benim için çok önemli.