20 Mart 2013 Çarşamba

Arzuhan'da Kahvaltı


         Geçen hafta günümüz Arzuhan'da idi.Sevgili arkadaşım bize nefis bir masa hazırlamış, ikramların yanı sıra güler yüzü ve misafirperverliği de eklenince değmeyin keyfimize.Kahvaltı sofrası resimdeki gibi klasik kahvaltılıklar,milföy börek,simit ve tatlı olarakta eskiden çok sık yaptığım  rokoko.Çikolata sosla birleşince bol fıstıklı,bisküvili nefis bir tatlı olmuş,diyeti miyeti unutup bol bol yedik.En kısa zamanda tam tarifini alıp tekrar yapacağım,malum yaz geliyor sıcak akşamlarda serinlemek için hafif bir alternatif.
         Arzuhan'a buradan tekrar teşekkür etmek isterim bize bu güzel günü yaşattığı için,bir sonraki gün  nisan ayında bende, hava şartları izin verirse terasta bir bahar masası olsun istiyorum.
ROKOKO tık tık

7 yorum:

  1. Merhana Nazmiya hanım racoconun tarifini yayınlarsanız sevinirim çok lezzetli görünüyor :) teşekkürler paylaşımınız için!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ne aceleden kadar hata yapmışım kusura bakmayın Nazmiye hanımcım. :)

      Sil
  2. afiyet olsun size. rokoko süper duruyo :)

    YanıtlaSil
  3. arkadaşının ellerine sağlık canım.afiyet bal olsun sizede.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Canım arkadaşım,ayaklarınıza sağlık..Sizlerle ben de çok güzel bir gün geçirdim.Eski dostluklar ve arkadaşlıkların yeri ben de çok ayrı.Gene güzel muhabbetlerde sağlıkla,keyifle ve bol kahkahalarla oturmak üzere..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Saadet hanım tarifi aldım birazdan ekleyecegim.hoşçakalın.

    YanıtlaSil
  6. Hatayı düzeltirkende bir sürü hata yapmışım. :) Teşekkür ederim Nazmiye Hanım! Hayırlı akşamlar.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Fikirleriniz benim için çok önemli.